پارک جنگلی مشهد


همان طور که می دانید مشهد یکی از معروف ترین مقاصد گردشگری ایران می باشد. در شهر مشهد پارک های بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه شما را با بهترین پارک جنگلی مشهد آشنا می کنیم.

پارک جنگلی و اقامتی غدیر: یکی از با صفا ترین پارک جنگلی های مشهد بوده که در بزرگراه کلانتری واقع شده است. برای اقامت در پارک جنگلی غدیر باید به بزرگراه کلانتری مراجعه نمایید. این پارک تجهیزات متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌کند که از بین تجهیزات اختصاصی آن می توانیم به حمام عمومی، پارکینگ، فروشگاه، آب شرب و. نانوایی اشاره نماییم.

باغ وکیل آباد: پارک دارای طبیعتی بکر و سرسبز است و می توانید از تجهیزات و امکانات رفاهی آن استفاده نمایید.آلاچیق های متنوع رستوران و بخشهای دیگری از پارک آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران مشهد می باشد.

پارک کوهسنگی: به دلیل وجود دو کوه سنگی در این پارک به همین نام نامیده شده است. در دوره های مختلف جشنواره ها و جشن های فرهنگی مختلفی در این پارک برگزار می شود که در صورت تمایل می توانید در این مراسم ها شرکت کنید.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه