بهترین رستوران مشهد

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هر تعطیلاتی رستوران‌گردی و امتحان‌کردن بهترین غذاهای آن شهر است. امروز می‌خواهیم در این مطلب، رستوران های معروف مشهد را بررسی کنیم.

رستوران‌هایی مثل رستوران پسران کریم، ارم شاندیز، لیالی لبنان، احسان، مجتمع گردشگری باباقدرت، رضایی، معین درباری و راستگو، جزو بهترین رستوران‌های مشهد هستند.

یکی از معروف‌ترین رستوران های مشهد رستوران پسران کریم است. در واقع از هرکدام از اهالی این شهر که بپرسید بهترین رستوران مشهد کدام است قطعا یکی از شعب این رستوران را به شما معرفی می‌کنند.بهترین غذاهایی که می‌توانید در رستوران پسران کریم سفارش دهید شیشلیک غذای سنتی مشهد و خوراک ماهیچه است یکی از معروف‌ترین رستوران های مشهد رستوران پسران کریم است. در واقع از هرکدام از اهالی این شهر که بپرسید بهترین رستوران مشهد کدام است قطعا یکی از شعب این رستوران را به شما معرفی می‌کنند.

رستوران ارم شاندیز از معروف‌ترین رستوران‌های مشهد بوده که به‌نوعی اعتبار صنعت رستوران‌داری شهر نیز به شمار می‌رود. رستوران ارم شاندیز فضایی سنتی، دل‌باز و وی آی پی دارد.

 رستوران لیالی لبنان چیزی که این رستوران را متفاوت می‌کند و آن را جزو رستوران های معروف مشهد قرار می‌دهد، این است که در غذاها به‌هیچ‌وجه از سوسیس و کالباس و سویا استفاده نمی‌کنند. به‌ همین دلیل هم هست که از نظر سازگاری غذا با معیارهای سلامت، لیالی لبنان را می‌توانیم به‌عنوان بهترین رستوران مشهد معرفی کنیم. پرطرف‌دارترین غذایی که در این رستوران سفارش می‌دهند، پیتزا بعلبکی است.

رستوران باباقدرت در قلب یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های مشهد ساخته شده است.ساختمان رستوران باباقدرت امروزه به‌صورت رستوران، چایخانه سنتی و بازارچه سنتی در دسترس مردم قرار دارد و در این مدت به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد مشهور شده است.

 رستوران معین درباری یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های مشهد و همچنین قدیمی‌های این شهر است. سالن غذاخوری اینجا بر‌‌خلاف رستوران‌های شیک و مدرن امروزی، چند پله از سطح زمین پایین‌تر است و دیوارها و سقف آن، آیینه‌کاری شده و البته فضای داخلی این رستوران با گل‌های طبیعی و مصنوعی زیبا و آکواریوم طراحی شده است.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه