آب گرم محلات

آب گرم‌ محلات از چشمه‌های شفابخش ایران است که خاصیت درمانی فوق‌العاده‌ای دارد. این جاذبه‌ طبیعی، نقش موثری در گردشگری سلامت ایران ایفا می‌کند. شهرستان محلات با دارا بودن ۶ چشمه آبگرم در کنار طبیعت بکری که دارد، در تمام طول سال میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است.

استفاده از مزایای درمانی چشمه ‌های آبگرم محلات به چند صدسال قبل باز می‌گردد و هرچه در طول سال‌ها آگاهی انسان‌ها نسبت به فواید درمانی آبگرم بیشتر شد، محبوبیت این آبگرم که در منطقه زیبا و پر از گل محلات قرار گفته نیز افزایش یافته است.

آب این چشمه‌های آبگرم در درمان بیماری‌های کبدی، صفراوی، کلیوی، دستگاه گوارش و همچنین بیماری‌های رماتیسمی، استخوانی و پوستی نقش مهمی دارد.نکته قابل توجه این است که برخلاف بیشتر آب‌های گرم، در این چشمه‌ها از بوی بد گوگرد خبری نیست.

مجموعه‌ای از ۶ چشمه معروف آبگرم است که در قلب استان مرکزی واقع شده است. نام این چشمه‌ها متناسب با خاصیت درمانی آن‌ها انتخاب شده است؛ چشمه حکیم، شفا، دنبه، سلیمانیه، سودا و رماتیسم نام چشمه‌های این منطقه است. 

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه