جاهای دیدنی سبزوار

سبزوار یکی از شهرهای مهم استان خراسان رضوی است که در بخش مرکزی قرار دارد.جاهای دیدنی سبزوار این شهر را به یک مقصد گردشگری منحصر به فرد تبدیل کرده و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

تاریخ سبزوار با بیهق گره خورده است. پس از حمله مغول به‌دلیل دلاوری مدافعان فدایی موسوم به سربداران برای مدتی به سربداران نیز مشهور بود. سبزوار از مهم‌ترین مراکز جمعیتی، دانشگاهی، فرهنگی، اسلامی و تاریخی شمال شرق ایران به شمار می‌آید و به‌عنوان یکی از نمادهای تاریخ و علم ایران مطرح شده‌ است.

روستای بلاش آباد: یکی از روستاهای جذاب سبزوار است به عنوان یکی از ییلاق های منطقه،اقاتگاهی عالی برای تابستان است.

آبشار برغمد: یکی از جاذبه‌های طبیعی در نزدیکی شهر سبزوار است که با زیبایی فوق‌العاده‌اش، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند و از جذاب‌ترین جاهای دیدنی سبزوار محسوب می‌شود.

رودخانه ششتمد: از جاهای دیدنی سبزوار یکی از جاذبه های گردشگری سبزوار به طول ۳۵ کیلومتر است که از کوه «بنوو» سرچشمه می‌گیرد.

امامزاده هفت معصوم: یکی از جاهای دیدنی سبزوار است که به هفت نفر از نسل پاک و معصوم اهل بیت پیامبر اسلام، یعنی هفت امامزاده اختصاص دارد.

امام زاده هفت معصوم

مناره خسروگرد: قدمت مناره خسروگرد که یکی از جاهای دیدنی سبزوار است به قرن ششم هجری برمی‌گردد.مناره زیبای سبزوار حدود ۳۸ متر ارتفاع داشته و در بالای آن می‌توانید تزئیناتی لوزی‌ شکل و ۲ رشته کتیبه کوفی را ببینید.

اگر قصد سفر به سبزوار را دارید ما در سایت اسکان 24 لیست کاملی از هتل ها واطلاعات کامل ان را جمع اوری کردیم فقط کافیست اسم شهر را در سایت جستجو کنید.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه