جاهای دیدنی بندرگز

جاهای دیدنی بندر گز مانند جاهای دیدنی سایر شهرهای شمال ایران جزء برترین مقاصد گردشگری ایران هستند که در بخشی از استان گلستان گسترده شده‌اند.

جنگل نرگسی: این جنگل در فاصله 12 کیلومتری شهرستان بندرگز واقع شده.این جنگل که یکی از نادر ترین جنگل ها و تفرجگاه های طبیعی استان گلستان است که به صورت دست نخورده باقی مانده است .در این جنگل حیواناتی نظیر روباه ، گربه وحشی ، شغال ، خرس ، گراز وحشی ، عقاب و انواع پرندگان شکارچی و بسیاری از حیوانات وحشی بسیار زیبا در حال زندگی می باشند.

چشمه قلقلی: این چشمه در دل جنگل‌های انبوه روستای وطنا، در فاصله ۲۰ کیلومتری بندر گز قرار دارد. آب آشامیدنی این روستا از جریان زلال این چشمه تامین می‌شود.

ساختمان گمرک : ساختمان گمرک بندرگز با طرح و نظارت کامل مهندسین بلژیکی در سال 1281 شمسی احداث و بلافاصله مورد بهره برداری قرار گرفت. این ساختمان در حال حاضر از قدیمی ترین بناهای تاسیسات بندری این بخش است.

فانوس دریایی: یکی از زیباترین بناهای تاریخی بندر گز که قدمت آن به دوره قاجار برمی‌گردد فانوس دریایی این بندر است. این فانوس که توسط روس‌ها برای هدایت کشتی‌ها ساخته شده است در نزدیکی ساحل شهر قرار دارد.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه