طرقبه

شهر طرقبه یکی از بهترین و معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی و گردشگری و جاهای دیدنی مشهد است که علاوه بر مسافران، بسیاری از مشهدی‌ها هم در ایام تعطیل به بازدید از این منطقه کوهستانی زیبا می‌روند.

طرقبه شهر کوهستانی چهار فصلی است که مناطق طبیعی چشم‌نوازی دارد. در بهار و تابستان، همه‌چیز سرسبز و هوا خنک است، در پاییز و زمستان هم، باران و برفش حسابی به راه است.

وجود روستاهای ییلاقی فراوان، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و همچنین مناظر زیبا و بکر، طرقبه را به یکی از پربازدیدترین مکان‌های اطراف مشهد تبدیل کرده است.

دسترسی به طرقبه بسیار آسان است و می‌توانید به‌سادگی با ماشین شخصی خود به این منطقه سفر کنید. برای رفتن به منطقه کوهستانی طرقبه باید وارد خیابان وکیل آباد شوید و سپس در جاده‌ای که به‌ سمت بلوار امام رضا می‌رود، حرکت کنید تا در انتهای این بلوار به طرقبه برسید. طی کردن این مسیر بیشتر از نیم ساعت زمان نمی‌برد.

با سفر به شهر طرقبه، تجربه‌ای دوست‌داشتنی از معاشرت با مردم خون‌گرم این شهر خواهید داشت و با گردش در روستاها و پیک‌نیک در طبیعت بکر آن خاطرات خوشی خواهید ساخت.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه