جاهای دیدنی لواسان

لواسان از شهرهای استان تهران در شهرستان شمیرانات است که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند.

یکی از جاهای دیدنی لواسان، گردنه دیدنی و بسیار بلند قوچک است. با اینکه گردنه بیشتر برای رانندگی و ردشدن ایجاد می‌شود، اما این گردنه جایی برای استراحت و لذت از منظره‌های بکر و دیدنی است که در پایین‌دست آن وجود دارد.

غار لوخمیره: غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد

سد لتیان: لتیان یا فرحناز،سدی قدیمی است که جنوب شهر لواسان ساخته شده است.ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

سد لتیان

آبشار برگ جهان : آبشار برگ جهان یکی از مرتفع‌ترین آبشارهای منطقه لواسان است. این آبشار جای خوبی برای پیاده‌روی و تنفس هوای پاک بین درختان روستای برگ جهان است.

رودخانه جاجرود: شما می‌توانید با حضور در رودخانه جاجرود شنا و خنکی آب را تجربه کنید. رودخانه‌ای که تمام جاهای دیدنی لواسان زیبایی‌هایشان را از آن دارند.رودخانه جاجرود در تمام روستاهای منطقه لواسانات می‌گردد و شادابی و طراوت را به آن‌ها هدیه می‌کند.

در این مطلب قصد داشتیم شما رو بیشتر با جاهای دیدنی لواسان آشنا کنیم.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه