ساحل بنود عسلویه | اسکان 24

معرفی ساحل بنود

ساحل بنود یکی از جاهای دیدنی عسلویه در استان بوشهر است. البته این ساحل لوکیشن‌های اصلی فیلم محمد رسول الله(ص) بوده است و بی‌دلیل نیست که به چشم بسیاری از گردشگران آشنا به نظر می‌رسد و مقصد جذابی برای آن‌ها به حساب می‌آید. همان بخش از فیلم که ماهی‌های زیادی به‌شکلی معجزه‌آسا از دریا به ساحل می‌ریزند.

اگر شب را در ساحل بنود بمانید، می‌توانید در تاریکی و زیر نور ماه کمپ بزنید و آتش روشن کنید؛ روی صخره‌ها بنشینید و نظاره‌گر شنای فیتوپلانکتون‌ها باشید و این در حالی است که به صدای دلنواز موج‌ها گوش می‌دهید و پایین رفتن ماه در دریا را تماشا می‌کنید. شاید جذاب‌ترین بخش کمپ زدن در تاریکی شب، ذوق دیدن مناظر اطراف در روشنایی روز باشد تا ببینید چه شگفتی‌هایی را پیشکش شما خواهد کرد.

ساحل بنود کجاست؟

ساحل زیبای بنود در مجاورت روستای بنود و در ۳۵ کیلومتری عسلویه استان بوشهر قرار دارد. این ساحل زیبا در جنوبی‌ترین نقطه از استان بوشهر جای گرفته است و می‌توانید آن را در ۶ کیلومتری چاه مبارک شهرستان عسلویه پیدا کنید.

دسترسی به ساحل بنود

اگر از عسلویه به‌سمت ساحل بنود می‌روید، وارد بلوار خلیج فارس شوید و مسیر خود را به‌سمت چاه مبارک ادامه دهید. با توجه به مسیر دسترسی نامناسبی که به روستای بنود وجود دارد، ترجیحا از روستای چاه مبارک، وانت کرایه کنید و راهی ساحل بنود شوید. با اینکه می‌توان این مسیر را با خودروی شخصی نیز طی کرد؛ اما به‌دلیل خرابی بخش‌هایی از مسیر، احتمال آسیب به خودروی شما زیاد است.

بهترین زمان سفر به ساحل بنود

ساحل بنود یکی از بکرترین مقاصد گردشگری است که درست مثل سایر مناطق جنوبی ایران در اواخر بهار و تابستان، هوایی بسیار گرم و طاقت‌فرسا دارد.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه