اسکان فرهنگیان بازنشستگان مشهد | اسکان فرهنگیان خراسان رضوی

معلمان، فرهنگیان و بازنشستگان می توانند با مراجعه به مرکز وزارت آموزش و پرورش استان خود اقدام به دریافت رمز عبور ورود به سامانه جامع ستاد اسکان فرهنگیان نموده و پس از ورود به سایت، با تکمیل مراحل ثبت نام، خانه معلم مورد نظر خود را  در هریک از شهر های استان مدنظر خود از جمله خراسان رضوی رزرو نمایند. به منظور راهنمایی بیشتر متقاضیان، در ادامه این مقاله جزئیاتی مانند سایت، هزینه، نحوه رزرو اسکان معلمان شهر مشهد و همچنین اپلیکیشن رزرو خانه معلم پرداخته شده است.

سایت ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی

آموزش و پرورش همانند برخی از ارگان های دولتی دیگر در ایران، به منظور یاری رسانی به کارمندان خود اعم از فرهنگیان شاغل و بازنشسته اقدام به راه اندازی سامانه ای برای ثبت نام و رزرو هتل و اقامت گاه هایی با نام خانه معلم نموده است که معمولا در ایام تعطیل مورد استقبال قرار می گیرد. متقاضیان می بایست برای ثبت نام و رزرو اقامت گاه در تمامی استان ها از جمله خراسان رضوی به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان مراجعه نموده و پس از تکمیل مراحل اقدام به دریافت تاییدیه از سایت برای اسکان معلمان شهر مشهد و سایر شهر های استان نمایند.

معلمان و فرهنگیان می توانند با ورود به سامانه مذکور اطلاعات لازم درباره اقامتگاه های ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی را کسب کرده و در شهر های مختلف این استان رزرو خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که مرکز ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی در بسیاری از شهر های این استان مانند آموزش و پرورش مشهد، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان، فریمان، کاشمر، کلات و غیره به ارائه خدمات می پردازد.

نحوه رزرو خانه معلم خراسان رضوی

معلمان و فرهنگیان توجه داشته باشند که پس از ورود به سایت مذکور می بایست ابتدا به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شده و سپس به انتخاب استان و تکمیل روند رزرو بپردازند که در ادامه نحوه رزرو خانه معلم خراسان رضوی در سایت ستاد اسکان فرهنگیان ارائه شده است که در استان ها و شهر های مختلف یکسان می باشد. همچنین لازم به ذکر است که نام کاربری پیش فرض برای ورود به این سامانه کد پرسنلی و یا شماره دفتر کل بوده و رمز عبور شماره شناسنامه شاغلین و بازنشستگان فرهنگی می باشد.

هزینه اسکان فرهنگیان خراسان رضوی

هزینه اسکان فرهنگیان خراسان رضوی با توجه به تعداد نفرات و همچنین امکانات خانه معلم ها متغیر می باشد. زیرا معمولا این اقامتگاه ها دارای 4 نوع می باشند که دسته بندی نوع اتاق ها “ویژه، الف، ب، ج، د” می باشد. معمولا اتاق هایی که در گروه د قرار دارند کمترین امکانات و کمترین هزینه را داشته و اتاق های ویژه بالاترین کیفیت و هزینه را دارند. همچنین هزینه اقامت با توجه به تعداد افراد نیز متفاوت می باشد.

پست های مرتبط

هتل قیمت مناسب کیش

تعیین بودجه سفر از اولین اقداماتی است که برای برنامه ریزی سفر انجام می‌شود. اگر بودجه محدودی دارید و به… بیشتر بخوانید

تهران نجف

نجف به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و مقدس شیعیان، میزبان شیعیان از سرتاسر دنیاست. پرواز نجف از پرطرفدارترین پروازها… بیشتر بخوانید

بلیط آنتالیا

خرید بلیط تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در میان مسافران ایرانی است.اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید… بیشتر بخوانید

به بحث بپیوندید

جستجو
اندازه
قیمت
امکانات رفاهی
امکانات

مقایسه اقامتگاه ها

مقایسه